Go Back   the Magicball Network > Forums > Search Forums
Buy LBA1/Relentless from GOG.com Buy LBA1/Relentless from DotEmu Buy LBA2/Twinsen's Odyssey from DotEmu Buy LBA2/Twinsen's Odyssey from GOG.com Buy Little big Adventure from GOG.com or DotEmu Buy Little big Adventure 2 from DotEmu or GOG.com

Welcome to the Magicball Network.

You are currently viewing our site as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.

Showing results 1 to 25 of 1606
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: RGaspar
Forum: Off topic 2017-12-22, 07:38
Replies: 7
Views: 374
Posted By RGaspar
Yeah, he was great fun. Maybe he just...

Yeah, he was great fun.

Maybe he just wanted to erase his internet persona, a clean slate or something.

Oh, well, it's been fun for quite some time, at least.
Forum: General 2017-07-23, 19:41
Replies: 17
Views: 1,263
Posted By RGaspar
Not to be a downer but this is business as usual....

Not to be a downer but this is business as usual. He wants to make the game, he has a clear vision for it and he has no money or studio behind it. Considering Michel Ancel was able to put Beyond...
Forum: Off topic 2017-07-02, 18:18
Replies: 15
Views: 441
Posted By RGaspar
I won't speak for everyone but I think a big part...

I won't speak for everyone but I think a big part of the charm for lots of us (MBN guys) is how similar BGE is to LBA. Even to the point of rip-off sometimes (kidnapping of children, going to the...
Forum: Off topic 2017-06-13, 02:25
Replies: 15
Views: 441
Posted By RGaspar
Beyond Good and Evil 2 is happening!! But...

Hey guys, it's been ages. Today I'm bringing you tasty E3 news. If there is a place to discuss this, it is here. I bring you....a brand new Beyond Good and Evil 2 trailer! It's official, it's...
Forum: News 2017-03-19, 05:46
Replies: 89
Views: 10,623
Posted By RGaspar
I only read the titles that said other languages...

I only read the titles that said other languages and somehow skypped the english ones xD Dziekuje!!
Forum: News 2017-03-16, 15:45
Replies: 89
Views: 10,623
Posted By RGaspar
Hope it sells like a bazillion copies. I...

Hope it sells like a bazillion copies. I read the only spanish review I could find (no english ones?) and the game looks good, not great. The Indy feeling is strong with this one. And go look...
Forum: General 2016-11-03, 20:31
Replies: 3
Views: 666
Posted By RGaspar
This should be in the main page!

This should be in the main page!
Forum: General 2016-09-21, 21:35
Replies: 17
Views: 1,081
Posted By RGaspar
And some of us are a bit more "burned" after...

And some of us are a bit more "burned" after promises, false starts, broken translations of french interviews and the long time that has passed since the last proper LBA game.

But that doesn't...
Forum: General 2016-06-13, 16:35
Replies: 12
Views: 1,072
Posted By RGaspar
Native spanish speaker here! From the only...

Native spanish speaker here!

From the only page that I can read, it looks like a beautiful read. It is very metaphorical, it compares Twinsen to Homer's Ulysses!

But it doesnt say anything new....
Forum: News 2015-12-27, 05:15
Replies: 12
Views: 5,973
Posted By RGaspar
Tell me you are 47 or close to it :lol: ...

Tell me you are 47 or close to it :lol:

Great stuff!

I want to believe...
Forum: Off topic 2015-11-19, 18:39
Replies: 49
Views: 1,516
Posted By RGaspar
The MBN dying? Nah...we always have some slow...

The MBN dying? Nah...we always have some slow moments now and then.

Can't believe I've been around almost 8 years already, holy shit :p (plus one year more or less lurking, since Fred got...
Forum: General 2015-10-21, 14:55
Replies: 148
Views: 12,761
Posted By RGaspar
Yay! Steam! At least LBA2 is good old LBA2...

Yay! Steam!

At least LBA2 is good old LBA2 right? Weird LBA1 doesn't seem to work with a keyboard, it was the only way to play back then.
Forum: News 2014-11-19, 20:56
Replies: 45
Views: 9,760
Posted By RGaspar
YES!!! It's happening :D Do you know what...

YES!!! It's happening :D

Do you know what does this mean guys?

It's going to be the first Fred Raynal (and Co.) game that's going to happen ever since TOY RACER in 2000!

Of course, they are...
Forum: General 2014-11-07, 17:19
Replies: 10
Views: 1,162
Posted By RGaspar
Yay, more exposure for LBA, specially these days...

Yay, more exposure for LBA, specially these days with gog being all the rage and stuff.

But the cynic in me thinks sales must have been really bad if they are offering the game for free. Oh, at...
Forum: Fan Creations - General 2014-04-30, 02:38
Replies: 48
Views: 3,066
Posted By RGaspar
It's looking great :O

It's looking great :O
Forum: General 2014-04-25, 04:25
Replies: 148
Views: 12,761
Posted By RGaspar
I just google for "LBA Meme". There aren't many...

I just google for "LBA Meme". There aren't many directly related to LBA, so that one was a surprise.


We should create some more, to spread the word and stuff.
Forum: General 2014-04-24, 18:59
Replies: 148
Views: 12,761
Posted By RGaspar
Wow. ...

Wow.

https://global3.memecdn.com/such-adventure-much-fun-wow-jake-the-doge_o_2519925.jpg


:lol:


Lolwut, look what I found online:
Forum: Off topic 2014-04-08, 03:44
Replies: 8
Views: 732
Posted By RGaspar
(I never played it, mind you) It's an adventure...

(I never played it, mind you) It's an adventure game from the late 90s. A precursor of sandbox games (like GTA) but without all the violence. Back then got rave reviews and many people considered it...
Forum: General 2014-04-07, 21:57
Replies: 4
Views: 570
Posted By RGaspar
Very nice. I'd lol at what he said at the...

Very nice.

I'd lol at what he said at the end.

And did you notice Fred's emphasis on the "team" aspect? As soon as he said he was the creator of LBA, he recalled they were a team of 12 guys....
Forum: General 2014-04-04, 20:21
Replies: 16
Views: 1,521
Posted By RGaspar
http://www.youtube.com/watch?v=WWaLxFIVX1s

http://www.youtube.com/watch?v=WWaLxFIVX1s
Forum: General 2014-04-04, 00:58
Replies: 16
Views: 1,521
Posted By RGaspar
Wait, I lied in a questionary xD I don't...

Wait, I lied in a questionary xD

I don't have THAT much time to dedicate to LBA, actually option 3 would be more accurate. :P
Forum: Member Announcements 2014-04-04, 00:56
Replies: 11
Views: 533
Posted By RGaspar
Thanks guys! I'll see you around.

Thanks guys!

I'll see you around.
Forum: General 2014-03-28, 17:37
Replies: 14
Views: 1,595
Posted By RGaspar
Yeah, haven't seen it either. It's pretty...

Yeah, haven't seen it either.

It's pretty cool :D
Forum: General 2014-03-26, 04:57
Replies: 83
Views: 4,602
Posted By RGaspar
To be honest, I only played LBA1 twice! So,...

To be honest, I only played LBA1 twice!

So, it wouldn't be overplayed and I definitely buy it if I had the hardware :p


Now, if we were talking about LBA 2, that's a whole different story :P
Forum: Off topic 2014-03-21, 23:19
Replies: 75
Views: 2,658
Posted By RGaspar
I know! But I thought all those peaks of...

I know!

But I thought all those peaks of general LBA news revitalized this place a bit, since we had newcomers coming in as well as long time regulars.

And this cellphone thingy should help a...
Showing results 1 to 25 of 1606

 
Forum Jump

All times are GMT +2. The time now is 05:17.




News Feed
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2000 - 2016, the Magicball Network